Specjalista ds. sprzedaży/kasjer

Kontakt

Do obowiązków specjalisty należeć będzie:

OBSŁUGA SYSTEMU REZERWACJI

1. Standardowa obsługa widzów, udzielanie informacji, rezerwacja biletów
2. Sprawdzanie realizacji terminów zamówień w systemie
3. Kontrola stanu rezerwacji, działania wspierające promocję i sprzedaż spektakli
OBSŁUGA KASY - stałe dyżury na Scenie na Świebodzkim
1. sprzedaż biletów.
2. druk biletów online.
3. druk zestawień.
4. druk raportów

Oczekujemy:
• Samodzielności i bardzo dobrej organizacji pracy oraz umiejętności pracy w zespole
• Aktywny udział w realizowaniu i budowaniu strategii marketingowej
• Kreatywności, zapału do pracy, dotrzymywania terminów
• Bardzo dobrej znajomości pakietu Office
Dodatkowym atutem będzie:
• Umiejętności obsługi kasy fiskalnej
• Obsługa programu Iksoris
Oferujemy:
•Umowę o pracę na pełen etat, stabilność zatrudnienia
• Możliwość rozwoju osobistego
• Pracę w środowisku kultury
• Realizację autorskich, innowacyjnych pomysłów promocyjnych

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: anna.kryzar@teatrpolski.wroc.pl
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

W CV proszę zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetworzenie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)”.


‌ Wrocław

  • www: Zobacz stronę

Data dodania: 24/05/2019

Wyślij e-mail

Możesz wysłać pliki z tym rozszerzeniem: txt, jpg, jpeg, png, zip, pdf, doc Maksymalny rozmiar pliku: 2 MB